איך להגיד "לא" ללקוח בצורה מקצועית – בלי לאבד אותו?
בפרק הזה אנחנו מדברות על אחד האתגרים הגדולים של כל בעלת עסק: איך מסרבים ללקוח בצורה נעימה וברורה, בלי לפגוע בקשר ובלי לוותר על הגבולות שלך?
נבין למה קשה לנו להגיד "לא" – ומה אפשר לעשות כדי שזה ירגיש טבעי ונכון. נדבר על חשיבות תיאום הציפיות מראש, איך להתמודד עם בקשות חורגות בלי כעס ואיך לסרב בחיוך – תוך שמירה על הכבוד שלך ושל הלקוח.
אם את מרגישה שה"לא" שלך מתנגש לפעמים עם הרצון לשמור על יחסים טובים עם הלקוחות, הפרק הזה בדיוק בשבילך.
להאזנה בפלטפורמות נוספות :
אני מזמינה אותך להצטרף לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי, "צומחות קדימה עם מיטל גביזון", שם אני משתפת תכנים וערך נוסף שיכול לעזור לך במסע העסקי והאישי שלך. כאן את מצטרפת לקבוצה (ללא עלות) - https://chat.whatsapp.com/DzMBeVpardd8ebM0N1QskX
בנוסף, את מוזמנת להוריד את המדריך המקיף "להרוויח מהעסק יותר ולדאוג פחות". כאן את מורידה את המדריך - https://lp.vp4.me/1jh9
תהני ושיהיה המון הצלחה!
מיטל
Commentaires