top of page

פרק 16 - איך להגיד "לא" ללקוח בלי לאבד אותו?

איך להגיד "לא" ללקוח בצורה מקצועית – בלי לאבד אותו?

בפרק הזה אנחנו מדברות על אחד האתגרים הגדולים של כל בעלת עסק: איך מסרבים ללקוח בצורה נעימה וברורה, בלי לפגוע בקשר ובלי לוותר על הגבולות שלך?

נבין למה קשה לנו להגיד "לא" – ומה אפשר לעשות כדי שזה ירגיש טבעי ונכון. נדבר על חשיבות תיאום הציפיות מראש, איך להתמודד עם בקשות חורגות בלי כעס ואיך לסרב בחיוך – תוך שמירה על הכבוד שלך ושל הלקוח.

אם את מרגישה שה"לא" שלך מתנגש לפעמים עם הרצון לשמור על יחסים טובים עם הלקוחות, הפרק הזה בדיוק בשבילך.




להאזנה בפלטפורמות נוספות :



אני מזמינה אותך להצטרף לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי, "צומחות קדימה עם מיטל גביזון", שם אני משתפת תכנים וערך נוסף שיכול לעזור לך במסע העסקי והאישי שלך. כאן את מצטרפת לקבוצה (ללא עלות) - https://chat.whatsapp.com/DzMBeVpardd8ebM0N1QskX


בנוסף, את מוזמנת להוריד את המדריך המקיף "להרוויח מהעסק יותר ולדאוג פחות". כאן את מורידה את המדריך - https://lp.vp4.me/1jh9

 

תהני ושיהיה המון הצלחה!

מיטל

 

Commentaires


  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • TikTok
  • Whatsapp

כל הזכויות שמורות לגביזון ושות' רואי חשבון © 2024

התכנים באתר זה נועדו למסירת מידע בלבד ואין לראות בהם כמתן חוות דעת ו/או יעוץ מקצועי

bottom of page